Bästa med veckan hittills!

Den här veckan har enbart kommit till tisdag kväll. Ändå känns det som om en hel vecka förflutit redan.

Vi har invigd World Forum Against Drugs som några av oss slitit med i mer än ett år. Drottningen var där liksom 600 deltagare från över 80 länder. Jag har fått köra bil trots min stora osäkerhet. Jag har tillsammans med några andra hjältar skött om incheckningen av deltagarna. Har också fått många nya kontakter och underhållit mitt kontaktnät. Igår minglade jag i Stadshuset och träffade Jonatan Hjort, något som inte hänt på länge.

Men härligaste och bästa känslan infann sig ikväll då Fanny ringde. Hon ville bara ringa och berätta vardagliga saker som hon upplevt. Hon hade lekt med två killar på skolan, hon hade kommit på ett nytt sätt att klättra i träd och hon hade ätit farmors rotmos. Hon hade också badat med två kompisar. Den rapporten var den härligaste lyssna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback