Ensamheten över!

Söndag kommer äntligen Fanny!
Den senaste veckan har varit den ensammaste i år, kanske på tio år? Förutom min jobbvisit i måndags har jag bara träffat två personer jag känner, varav ett möte skedde av en slump vid ett övergångsställe. Och den andra sammnföll förstås med en tredje som jag fick tacka nej till. Antalet telefonsamtal, förutom mamma, Fanny och Janna, sträcker sig till tre samt två mobilsvarsmeddelanden.

Förklaringen beror förstås i första hand på att de jag kontaktat varit bortresta från Stockholm och Prideveckan gör ju sitt. Men också för att jag tappar modet att kolla med fler efter ett antal nitar.

Nog för att jag gillar att vara ensam, men det gör sig bäst i Råneå. Nåväl, efter Almedalen och Kongressen var det säkert välbehövligt, och snart är ju hösten här. Då brukar tiden bli knapp igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback