Lediga dagar i Stockholm

Fanny och jag lediga i Stockholm.

Söndagen testade vi fruktlekparken på Liljeholmen och promenerade runt Trekantssjön. Trevligt. Sedan handlade vi på en Coopbutik som hade ett system där man fick scanna in alla varor själv i kassan. Naturligtvis slog vi in några DVD-filmer fel så vi fick betala 90 kr för mycket (löst nu).

Måndagen ville vi båda till kansliet. Bättre uppkoppling för Fanny på datorn och jag hade ett rum som behövde packas upp. Jag har bytt kontorsrum igen... Denna gång rakt av med Sanna. Tyvärr hade inte skåpen flyttats än så hälften var mitt och andra hälften Sannas. Förvirrande.

Sedan shoppade Fanny en svart tuff jacka på Kapp-Ahl och vi åt middag på Jensens Böfhus. Där svämmade toaletten över och vattnet vällde in i hallen. Intressant och blöt syn.

Imorgon börjar resan till Göteborg. Tror halva kansliet åker med samma tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback