Midsommarkransen

Det är som sagt mycket som händer i mitt liv. Från och med nu återfinns jag i Midsommarkransen när jag är i Stockholm. Andra kända kransenbor är Jessica W Sandberg. Jag gjorde entré igår.

På Stora Essingen såg alla ut som jag. Kransen verkar vara ett betydligt mer balanserat samhälle. Lugnt, trevligt och med små butiker och olika restauranger. Jag har redan funnit en park med en damm där DN kan läsas. Mysigt. Här kommer jag att trivas.

DN gjorde ett bra reportage om en dag i Midsommarkransen. Tyvärr finns det inte på nätet. Här kan man läsa att området innehåller en pizzeria med halloumipizza, stans bästa Thairestaurang och en park som är Kransens "Central Park".

Kommentarer
Postat av: Pierre

Hippaste stället i stan. :-) Thaistället har jag testat, kanonbra!

Postat av: Anonym

Se länk: http://www.pastan.nu/merpastan/en-dag-pa-stan-midsommarkransen-1.899132

2009-07-07 @ 13:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback